2022 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша есеп
1. Жалпы ережелер
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер Ақмола облысыбілім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Мало-Александровка ауылының БМ ММ. Заңды мекенжайы Ақмола облысы Ақкол ауданы көш. Абай, 23.
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:
Ақкөл ауданы білім бөліміне қарасты «Мало- Александровка аулының БМ » ММ қызмет көрсетеді: «Құжаттарды және балаларды шағын орталыққа қабылдау. Бастауыш сыныптарға оқушыларды және құжаттарды қабылдау»
Қағаз түрінде 5 қызмет қөрсетілді.
2. Қызмет алушылармен жұмыс
1. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Көрсетілетін қызметті алушылар үшін қажетті ақпарат Ұйымның сайтында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған, мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен қағидалары орналастырылған. Сондай – ақ, мемлекеттік қызмет көрсету ережелері мен Саl-орталығының телефондары көрсетілген стендтер бар (1414)
2) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар)
Халықты ақпараттандыру ақпараттандыру жоспарына сәйкес әлеуметтік желілер (тікелей эфирлер) арқылы, зум тұғырнамасындағы ата-аналар жиналыстарында, ұжымдағы оқыту семинарларында жүргізіледі.
3.Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
1) Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету және мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру мақсатында мектепке дейінгі ұйым бірыңғай АЖ-да жұмыс істейді Akmola.kz., онда 2 автоматтандырылған мемлекеттік қызмет жүзеге асырылады.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
4.Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
Осы кезеңде мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу және негізсіз бас тарту болған жоқ. Қызмет көрсету сапасының бұзылуы да болған жоқ.
5.Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.
Қызмет алушылардың қанағаттануын арттыру және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2023 жылға ҚР заңнамасы мәселесі бойынша іс-шаралар жоспары бекітілді.
Ағымдағы жылы жеке және заңды тұлғаларды сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмыс жалғастырылатын болады.
Басшы: Г.Лаукерт
Отчет по государственным услугам за 2022 год
1. Общие положения
1) Сведения об услугодателе: КГУ «НШ села Мало-Александровка» при отделе образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области. Юридический адрес: Акмолинская область, Аккольский район, ул. Абая 23.
2) Информация о государственных услугах:
КГУ «НШ села Мало-Александровка» при отделе образования по Аккольскому району оказывается 2 услуги: « Прием документов и зачисление детей в мини-центр» и «Прием и зачисление учеников в начальные классы»
За 2022 году нами было оказано услуг.
5 услуг были оказаны в бумажном варианте
2. Работа с услугополучателями
1. Сведения об источниках и местах доступа к информации о порядке оказания государственных услуг.
Необходимая информация для услугополучателей размещена на сайте организации в разделе «Государственные услуги», размещены стандарты и правила оказания государственных услуг. Также имеются стенды на которых тоже указаны правила оказания государственных услуг и телефоны Саl – центра (1414)
2) Мероприятия, направленные на обеспечение прозрачности процесса оказания государственных услуг (разъяснительные работы, семинары, встречи, интервью и иное)
Информирование населения проводится через соцсети (прямые эфиры) согласно плану информирования, на родительских собраниях на платформе зум, на обучающих семинарах в коллективе.
3.Деятельность по совершенствованию процессов оказания государственных услуг
1) В целях снижения коррупционных рисков и повышения качества оказания государственных услуг дошкольная организация работает в единой ИС Akmola.kz. , в которой реализуют 2 автоматизированные государственные услуги.
2) Мероприятия, направленные на повышение квалификации сотрудников в сфере оказания государственных услуг.
4.Контроль за качеством оказания государственных услуг.
За 2022 год жалоб о предоставлении государственных услуг не поступало.
Нарушений сроков оказания государственных услуг и необоснованных отказов не было. Нарушения качества оказания услуг также отсутствовало.
5.Перспективы дальнейшей эффективности и повышения удовлетворенности услугополучателей качеством оказания государственных услуг.
В целях повышения удовлетворенности услугополучателей и повышения качества оказания государственных услуг на 2023 год утвержден план мероприятий по вопросу законодательства РК.
В 2023 году будет продолжена работа по обеспечению физических и юридических лиц качественными государственными услугами.
Руководитель: Г. Лаукерт